星期五, 8月 08, 2008

Test :給法國學長

哈囉!!
學長請留言
按下面的我有話要說

6 則留言:

Unknown 提到...

Hello,

This is my first time to use Blog. I am an old fashion at all!!!

Unknown 提到...

thanks to the teacher.

Blandine 提到...

哈囉學長
你人老心不老
哈哈哈哈
成功了

匿名 提到...

學長!!!!!!

好久不見了!!! 芳良有跟你說我要去巴黎工作的事嗎?

有機會要來找我玩呀!:)

希望你跟學姊一切都好!

Blandine 提到...

學姊該說的我都說了哈哈哈
我叫學長來這留言,
我說你一定會看到~~~

Unknown 提到...

Yi-Chun,

Got your message! It is good to get your reply quickly on Fang-Liang's Blog.

Take good care of yourself.

Bonne chance en France!!!!